söndag 25 april 2010

Sørvágs-helg


En trevlig helg börjar lida mot sitt slut!

Varit i Sörvági största delen av tiden och umgåtts med syrran och hennes familj!

Våra barn leker väldigt bra ihop så det blir nästan som avslappning att vara där! Jag passade dock på att baka lite - bullarna som ni ser här till höger svängde jag ihop! Fantastiskt goda! Mejla mig om ni vill ha receptet!

Idag har jag varit och tränat, hälsat på min pappa och haft några kompisar över på fika! Den här veckan är lite kort och skön - Julian har planeringsdag på dagis på torsdag och fredag är ledig dag här! Men det innebär också att det blir extra hårt tryck på de dagarna man jobbar!

Lite skrytt - jag fick väldigt mycket beröm för min hemsida som ni ser längre ner på bloggen! Jätteroligt verkligen! Det är kanske nätet man ska satsa på helt enkelt!


Till Vikuskifti brukar jag göra en såkallad "Tips-sida" - den här helgen om mina favoriter - ränderna! Jag älskar ränder och skulle kunna köpa varenda pryl på den här sidan! Jag nöjde mig dock med tröjan längst ner på sidan med tvärränder fram och lodrätta bak! Mycket tjusig - har den på i detta nu faktiskt!