onsdag 11 april 2012

Det här att förlora sin mamma ...

Min absolut största sorg och förlust i livet är min mamma!

Jag kan inte i ord uttrycka hur jag saknar henne

Även om jag vant mig vid ett liv utan henne, så finns det ett tomrum som ingen någonsin kommer kunna fylla - det efter henne!

Ibland kan jag känna en intensiv längtan efter en dotter. För jag längtar efter relationen mamma-dotter! Den är speciell, eller rättare sagt VÅR relation var speciell! Därmed inte alls sagt att en eventuell dotter och jag skulle få samma relation!

Mamma kunde se genom mig på ett nästan läskigt sätt! Hon visste direkt om jag mådde dåligt - om jag funderade på nåt särskilt och ibland blev jag rent ut sagt tokig på henne när hon sa saker högt som var väldigt känsliga för tonåringen Inna!

Jag är glad att jag hade henne i 22 år! Bättre kunde jag inte ha fått!