fredag 15 februari 2013

Grand Travel Award



Det är roligt när ens lilla lilla tidning ordnar en jätte jätte fest för 600 personer på Grand Hotel! Plötsligt är alla våra läsare (eller iallafall många) där och vi kan bjuda dem på massor av bra föreläsare, mat och priser. Superkul verkligen!

I år hade jag roddat med en Instagramtävling så att alla bilder som taggats med #gta13 är med i tävlingen om en natt och spabesök på Grand! Hela 213 bilder har tagits och nu håller jag på och utser en vinnare - inte helt lätt kan jag säga! Mina egna bilder från kvällen kan ni se här bredvid på Instagramgalleriet.

Galan är så stor och tar (och ger) så mycket ork att dagarna efter mest har handlat om den! Vem som sa vad, vad var bra och mindre bra, hur gör vi för att få den ännu bättre!

Min förebild är Elle galan - jag vill att GTA ska vara minst lika flådig :-)

Själv studsade jag runt som en duracellkanin och lekte vimmelreporter, fotoassistent och så lyckades jag få en intervju med Björn Kjos, vd för Norwegian om deras Färöarna-planer! Artikeln är i Sosialurin idag :-)

Väldigt kul som sagt!