torsdag 26 augusti 2010

Veckans inlägg

Kristians gamla PC fick nog i söndags och krasjade! Så därför har min närvaro här på bloggen varit sparsam sen dess! Har dessutom deadline denna vecka så det är inte direkt så att man hinner sitta o slösurfa på jobbet!

Inget nytt på dagisfronten än! De två kommande veckorna löser vi med svärfar och en gammal dagisfröken som bor i vårt hus! Sen vet vi inte!

Davids skola började i onsdags på riktigt! Det är väldigt blandade känslor inför hela den här sexårsverksamheten! Tycker man kräver lite mycket av dessa barn som egentligen är rätt så små! Jag kunde iallafall inte skriva mitt namn och rita vad jag hade gjort i sommarlovet när jag var 5 år ... (det var första uppgiften)

David gråter varje morgon när vi lämnar, men sen går det rätt så bra säger personalen där! Dom verkar bra och David har flera gamla kompisar där! Men det tar nog lite tid innan han accepterar läget!

Imorgon åker vi till Åland! Ska bli skönt att komma till stugan! Hoppas på lite till sommar i helgen!

Nu lite bilder från dagarna som gått!


David och Julian tittar på babianerna på Skansen! (Två stod och juckade precis framför oss - har dom där djuren ingen skam i kroppen?)


Första dagen i sexårsverksamheten i Bergshamraskola! En stund med blandade känslor kan man nog beskriva den!


Min nya bylinebild för Travel News! Okej tycker jag!