lördag 16 juli 2011

The big 4 ...

Om sisådär 2,5 månader fyller jag 40 år!

Jag har inte ägnat det särskilt mycket tid eftersom jag inte tycker det är sådär väldigt speciellt!

Men nu har jag börjat fundera - ska jag fira det eller inte! Och i såfall HUR och VAR?

Lite inne på att ha öppet hus - men det känns lite pensionärsvarning på det ... att samla alla dom jag vill ha på ett 40 års kalas hemma hos oss vore omöjligt eftersom det skulle bli för mycket folk på för liten yta!

Sen är jag lite ambivalent till hela grejen att ordna fester åt mig själv - skruvar ofta upp stressnivån onödigt högt och är helt slut när festen börjar ...

Så det bästa hörrni är följande:

ORDNA ETT ÖVERRASKNINGSPARTY!

(fast överraskning åt mig ??? ... skulle inte tro det - jag skulle garanterat nosa upp vad som var i görningen innan ni hunnit uttala ordet överraskning)