måndag 4 juli 2011

Semestern har börjat

Idag är första officiella semesterdagen!

Den har använts till att leka med barnen, äta glass på stan, jaga rätt på internet och kasta sten på stranden!

Med andra ord - jag är inte överansträngd direkt!

Den här veckan jobbar Kristian och jag är ledig! Lite tråkigt förstås att vi är tvungna att dela upp oss, men bra för barnen som får en lång samanhållande ledighet! Närmaste dagarna funderar jag på att tillbringa ute i skärgården hos svärmor o svärfar. Länge sedan jag varit där och så får jag lite avlastning samtidigt!

Känns overkligt att om 14 dagar är jag på Färöarna! Jag får lite fjärilar i magen av tanken eftersom det var så mycket känslor när jag var där sist! Hoppas jag inte tycker det är lika jobbigt nu som då! Vill bara njuta av att vara nära mina släktingar och vänner utan att gräva i livets svåra frågor :-)

Nu ska jag gå ut och göra måsarna sällskap här utanför. Dom kalasar efter regnet - hoppas dom äter upp fästingarna också!