måndag 3 september 2012

Sean Banan, bilköer och pippitröja

Sitter i soffan - bedövad av doften av liljor (konstigt att något så vackert kan lukta så illa)

Mitt hår är skitigt (ja jag ska gå i duschen alldeles strax)

Jag är nästan klar med alla skyltarna till Månstrålen (om bara dom sista föräldrarna kunde skicka in sina bilder ... grrr)



Så nu vet ni vad jag gör JUST NU!

Igår var vi och Winnbergarna till nya Friends Arena i det som kallas Arenastaden - av mig kallas det bygg-gropen!

Konserten var helt okej, och arenan häftig och stor!

Idag har jag mest suttit i bilköer eftersom friidrotten i Solnahallen har börjat och det är verkligen så urbota hemskt att köra dit! MEN killarna ÄLSKAR att vara där så jag får stå ut!

Har just måndags-tröstshoppat en fin pippikofta från postorderföretaget Halens - har aldrig köpt från dom förut så det ska bli intressant!

Snygg va?