torsdag 23 maj 2013

Det blev torsdag vecka 21 våren 2013

Det rullar på bra just nu!

Jag cyklar till jobbet, jobbar, äter lunch med mina trevliga kollegor, cyklar hem och sen vidtar eftermiddagen/kvällens aktiviteter! Senaste veckan har det nästan varit något varje kväll!

Båda killarna har börjat spela fotboll - jätteroligt - med AIK!

Idag har det varit musikal på Julians dagis och min lilla snutt var en grön orm i musikalen! Så duktig var han!

Sen hastade vi iväg till K-Rauta att köpa utemöbler till stugan! Tror vi kommer bli nöjda faktiskt! Men det kommer nog ta ett tag att få fint på hela 40 kvm terrass!

Utanför fönstret där jag sitter är det så grönt att vår utsikt helt försvunnit - men det gör inget! Jag älskar våren - det känns som livet börjar på nytt och en lång tids väntan är över!


Hörnsoffan som vi köpt till stugan! Inköpt på K-Rauta för den som undrar!


Gröna ormen Julian och Tiger-Draken Arvid gör ett bejublat scenframträdande på Månstrålen!