torsdag 7 november 2013

Var ska vi sova i natt ...

Våra kvällar och nätter är verkligen ganska turbulenta just nu -

igår ...

- Vi lägger båda killarna vid 20.30 - Julian somnar relativt snabbt vid 21.
- Tio minuter senare kommer David upp och säger att han vill läsa mer - han får då flytta in i vår säng och läsa där.

- David somnar i vår säng vid 22. En halvtimme senare lyfter Kristian han över till sin säng och tio minuter senare är Julian uppe och ska sova i mamma o pappas säng ...
- Jag somnar med Julian och väcks två timmar senare av att David drömt nåt läskigt o ska sova med oss.

- Jag försöker i en halvtimme att ligga mellan som i ett skruvstäd ... men ger upp ... går till Davids säng och en halv minut senare kommer David "Mamma, vart ska du?"
- Vi hamnar båda två i hans 90 säng och sover där resten av natten - hyfsat gott

Kristian vid frukostbordet "Oj vad gott jag sovit och Julian har varit så kramig o gosig" ... bra för dom tänker jag! Och gnäller egentligen inte eftersom jag har världens mysigaste ungar som älskar att sova med mig!