tisdag 31 december 2013

Det här önskar jag ska hända 2014 ...

- först o främst att alla mina nära o kära ska vara friska
- att jag ska få resa så mycket så jag nästan tröttnar ... fast bara nästan
- att jag får en katt - en Helig Birma i present av Kristian (som äntligen har förstått att livet utan katt är mycket tråkigare)
- att jobbet - både på Egmont och frilanseriet ska rulla på bra
- att träningen är lika rolig som den varit 2013
- att sommaren blir solig
- att min bror Wenningsted kommer och hälsar på mig till Sverige/Åland
- att min syster Andrea kommer också
- att min pappa får fortsätta må bra och vi får fira hans 85 års dag i juni
- att mina barn och min man har det bra och tycker livet är bra
- att tapeten till sovrummet kommer upp, sängöverkastet blir bytt och nya gardiner hängs upp!
- att Bergshamraskolan ska sluta skära ner och ta vara på den bra personalen som finns kvar
- att sossarna får ta över makten i regeringen och i Solna
- att jag lyckas prata lite spanska i något spanskttaligt land
- och sen förstås fred på jorden och att någon knäcker cancerns gåta!

Så det var väl inte så omöjliga krav eller?