fredag 18 juli 2014

Orkanen


Orkanen och yrvädret i matchande gult! 

Jag beskriver mig själv som ett yrväder här på presentationen - om jag är ett yrväder är min syster en orkan!

När hon och hennes barn kommer på besök ställs allt på ända - på ett positivt sätt!

Intensiteten, ljudvolymen, aptiten, aktiviteterna  - allt ökar!

I början känner jag mig helt slut - och undrar hur lugnt liv jag egentligen lever! Sen dras jag med och kan inte föreställa mig hur livet ser ut när orkanen har bedarrat!

Nu har den gjort det - orkanen har dragit förbi och jag längtar redan till den 27e då jag befinner mig i stormens öga igen på Färöarna!

För det är beroendeframkallande! Det händer så mycket! Och jag slipper vara ledarhunden då jag har en annan som rusar där framme!

Nu samlar jag krafterna och njuter av stillheten och lugnet här på Tellholm!