söndag 5 oktober 2014

Hej då eländiga september

Vad skönt att september är över!

Jag tycker september har varit skitjobbig rent ut sagt!

Jag har gråtit alldeles för mycket

Skrattat alldeles för litet

Våndats massor

Jobbat ikapp sommarens ledigheter och lovat mig själv att inte ta lika långa semestrar igen eftersom jag blir så pank efteråt!

Men visst september har också varit full av roliga aktiviteter så det är inte bara elände!

Nu vill jag att den här nedåtgående kurvan tar fart uppåt - känner på mig att den är på väg lite uppåt redan - men behöver lite skjuts bara!

Lite bilder från senaste veckorna - som faktiskt varit ganska så kul!

ps. Blivit hooked på en tv-serie "Breaking Bad" har jag också i september

Färiska kompisen Guri var på middag och sov över här i helgen! 

Kollegan sen 13 år tillbaka Karin har slutat och jag överraskade henne med omslags-kuddar! Det hade hon verkligen inte väntat så hon blev jätteglad! Vi har gjort Travel News och Allt om Rymden tillsammans!