söndag 12 oktober 2014

Min födelsedagspresent

Jag har fått en jätterolig present av Kristian! Jag fyllde ju år i torsdags!

Den heter Polar Loop och är ett aktivitetsarmband som mäter när jag sitter, står, ligger, går, springer, sover typ - kanske nåt till också!

Man har det runt armen och sen är den kopplad både till datorn och mobilen så man ser hela tiden  hur man ligger till för att nå sitt aktivitetsmål!

Idag är min första hela dag med armbandet så jag VILL verkligen nå målet - så ikväll har jag bytt sängkläder åt hela familjen, just nu badar jag barnen och tvättar några maskiner ... hehe! Gissar att det är lite nyförälskelse här!

Helgen har annars tillbringats på Åland där Kristian har sprungit Kanonloppet och vi andra mest slappat!

Julian har tappat sin första framtand och har nu en charmig liten glugg!

 Armbandet som kommer följa med mig i vått o torrt (går att ha på när man badar också)

 Om jag joggar i 10 minuter ikväll är jag i mål säger armbandet ... pju ...

Julian med gluggen!