fredag 14 maj 2010

Host host host och lite till


Igår var det ledig dag här och jag var både och tränade och på konsert!
Annars brukar jag vara superlat på mina lediga dagar, så det här var lite ovanligt faktiskt! Konserten var visserligen jobb, men det var kul att komma ut en kväll och få lite input av duktiga Eivör!

Idag har David varit hemma från dagis. Han har fått samma hosta som Julian hade förra veckan ... som håller oss vakna på nätterna ... gääääsp!!!

Vi har dock hunnit vara på SI-träning med David. Det är "Sanse Integrations-träning" som hans dagisfröknar här har föreslagit skulle vara bra för honom ... egenligen går det mest ut på att stärka sinnena och självförtroendet! Terapeuten är lite osäker på om David behöver detta men i och med att det är så bra för egentligen alla barn har vi bestämt att han ska gå några gånger till. Här kan ni läsa mer om det om ni är intressrade!

Nu ska jag parkera mig i soffan och bli sittande lääääääänge!