fredag 7 maj 2010

Malliga fredag - trötta måndag


Jag har just lagt det 25:e Vikuskifti till handlingarna!

25 helgbilagor utan stort sett nån paus har jag varit redaktör för!

För det mesta 24 sidor - ibland 32 och i påsk och jul över 40 sidor!

Varje fredag är jag glad och stolt! Jag gillar min bilaga och vill att ALLA ska läsa den och tycka att den är precis lika bra som jag tycker den är!

Sen på måndag när jag ska dra igång igen ... är jag trött! Faktiskt väldigt trött senaste månaden, för det tär att dra ett så tungt lass själv och kreativiteten blir lidande!

Ändå är jag tveksam till att låta nån annan ta över, för jag tror (stöddigt nog) inte att nån gör tidningen lika bra som jag! Inte för att jag är en sån fantastisk skribent, men jag har ett helhetstänk i bild och text som faktiskt saknas på den där tidningen!

Så jag får väl hänga i ...