lördag 26 juni 2010

Kungligt värre!

Danska drotningen Magrethe har precis anlänt till Färöarna! Imorgon inleds det officiella besöket och jag är en av journalisterna som ska springa efter hennes majestät medan hon är här!

Idag har jag varit på ett cirkus-liknande möte, där dansk och färisk press skulle informeras och enas om var vi skulle vara under det 4,5 dagar långa besöket. På vissa platser fanns det bara plats för 3 personer, så ni kan tänka er att det blev huggsexa när 60 pers skulle enas!

Jag ska hursomhelst med till Mykines på måndag och sen kanske med till nord öarna på onsdag! Ska bli spännande att se hur detta kommer arta sig!


31 sidor långa programmet där ALLT är planerat in i minsta detalj ... jag tar tillbaka allt om att jag vill vara kunglig efter den här läsningen!


Prins Julian! Killarna ville vara prinsar så jag lagade lite kronor till dom!!!


Prins David