tisdag 15 juni 2010

Ullared o lite djupa funderingar


Tänkte just sätta mig och skriva ett ganska meningslöst inlägg om min nya favoritserie Ullared. Väldigt underhållande måste jag säga - kolla här!

Men så ser jag på Facebook att en fotograf som jag bara känner sporadiskt, har dött - 45 år gammal - och all lust att skriva om meningslösheter som shopping försvinner!

Så ledsamt när unga människor dör...

Jag läser just en bok som inte är nån humörhöjare direkt - Ann Heberleins "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Hon är teologiedoktor och etik professor så hennes funderingar kring ångest och depression är väldigt intressanta och välskrivna!

Nej men oj så spretigt det här blogginlägget blev! Bäst att jag väljer nån positiv bild, så ni inte tror att jag deppat ner mig helt o hållet ;-)