torsdag 9 december 2010

Badgastein 7-9 dec.

Ojoj nu sitter jag här i köket på Himlabacken och känner mig lite mör i ben och huvud!

Vi har haft tre fantastiska dagar i Badgastein! Otroligt fint boende, god mat, toppen humör, snö i backarna och varmt termalbad!

Här är lite bilder:


Julmarknaden i Salzburg var jättetrevlig! Här är ägg som dom målar och pyntar med. Jag köpte ett rött med vit julgran på!


Lite mer julmarknad! Så mysigt!


Vårt penthouse där jag Sara, Helena och en till Sara bodde. Första gången jag har kunnat ta hissen direkt in i mitt hotellrum - kändes väldigt lyxigt!


Villa Orania från utsidan på kvällen! Så otroligt fint ställe!


Chefen Alex sitter o surfar lite i lobbyn!


Skidåkningen var ingen riktig hit för mig! Lite för svåra backar och pjäxor som gjorde ont! Så jag trivdes bäst så här i backen ...


...men lite snygga bilder fick jag dock ändå!