torsdag 13 januari 2011

Inget fel på pumpen!

Livet rullar sannerligen på i hög hastighet just nu!

Flytten av jobbet är omvälvande för oss alla! Jag tycker att omgivningarna kring Pyramidvägen är fruktansvärt tråkiga - bara byggbaracker och lyftkranar. Sen att det är halt och grått ute gör inte saken bättre. Fast när man kommer in inser man att vi fått en bättre arbetsplats sett till utrustning och lokaler! Så jag tror det kan bli riktigt bra! Se bilder på vår Travel News blogg här!

En annan sak är min saknad efter stadspulsen! Nu åker jag från lugna Bergshamra till Solna där det inte heller sker så mycket! Jag inser inte förrän nu hur beroende jag är av att vara i stan och insupa vimmel och puls!

Idag har jag varit i stan på läkarbesök! Det är fortfarande mitt hjärta som är i fokus men nu tror jag faktiskt att dom inte KAN hitta på fler undersökningar! Idag var det ultraljud av hjärtat och läkarens ord var: "Du har en förstklassig pump" sen pratade vi om feta och bystiga färiskor och skrattade lite. Trevlig doktor!

Ikväll har jag tränat med min Wii! Gillar den skarpt! Lite yoga och lite boksning!