onsdag 5 januari 2011

Lundgrenskan o jag

Fy bubblan va skönt det var att slippa stiga upp imorse och inse att man är ledig hela 5 dagar till!

David drev mig visserligen ur sängen rätt så tidigt eftersom jag MÅSTE vara med och WII-tävlingsflyga ...

Eftermiddagen bjöd på museiebesök med min äldsta svenska vän Anna Lundgren! Vi lärde känna varandra när vi båda gick på folkhögskola på Åland. Hon är den mest kreativa och snällaste människa jag känner! Varje gång vi ses (som tyvärr inte är så ofta numera) så har hon nåt nytt projekt på gång! Den här gången har hon börjat sälja handgjorda plånböcker och väskor av tuggumipapper och juiceförpackningar bland andra! Se lite av det hon gör på hennes och kollegans blogg!

Killarna älskade Naturhistoriska museet och dit går vi garanterat igen - ligger ju bara en 10 minuters promenad hemifrån!

Nu väntar lite mysläsning efter ett pass träning med julklappen Wii FIT!


En av Annas väskor!


Den här ligger o väntar på mig på Posten (som ju inte är nån Post utan en kiosk)! Fin va?