söndag 2 januari 2011

Min skål!

Jag är så trött o oinspirerad! Behöver börja jobba igen tror jag! Blir ju mosig i skallen av att vara så här mycket ledig!

Har varit till Kista och bowlat idag. David har gått och tjatat om att "Bobbla" i typ ett år sedan vi var senast och idag var det dax för honom att få sin vilja igenom! Han tröttnade dock efter en halv timma ...

Imorgon och på tisdag är det jobb och sen ledighet igen i 5 dagar! Helt okej faktiskt! Jag ska roa mig med lite frilanseri under ledigheten!

Nu sitter tjatmonster nr 2 bredvid mig och vill pussla ... på datorn! Inne på me&i:s hemsida har dom lekis för barnen och det är han helt hoocked på!

Själv njuter jag av min urtjusiga IKEA skål som inhandlades för nån dag sedan!

ps. Har ni kollat in bildspelet här till höger? Det är alla publicerade bilder i bloggen sedan starten augusti 2009!


Isnt it lovely?