söndag 4 september 2011

Highlights från Formex!


Shit vilken social helg! Ljuvligt! Älskar att ha besök och det har varit alldeles för lite sånt senaste halva året!

Sofia o Mattias i fredags o Malin o Johan i lördags! Malin och jag är gamla mammagrupps-kollegor och hon är suverän på tapeter och inredning! Så vi använde största delen av kvällen åt att leta tapeter ... hittade några riktigt fina, men nu har jag ändå börjat tveka ... tror jag måste ta mig till en tapetbutik och känna lite på struktur och se dom IRL innan jag bestämmer mig!

Om jag håller på med tapeter håller Kristian desto mer på med bil! Vi måste byta bil och både igår och idag har vi varit till Toyota center! Just nu är det en Toyota Verso som ligger högst uppe på listan. Syrran har köpt en bil med 7 säten och vi är lite småsugna på det också! Himla praktiskt när man är många!

Nu lite pics från torsdagens Formex!

Träffade en tjej som ställde ut gamla möbler som hon renoverat på ett supercoolt sätt! Färgglad och modern återvinning!

Pantone-muggar! För mig som jobbar med Pantone-färgskalan är dessa muggar jätteroliga!

Snart är det jul ... o så här ska våra julstjärnor se ut enligt dom som vet!!!