fredag 2 september 2011

Lediga dagar

Det har varit två ljuvliga lediga dagar! Igår var en riktig ego-dag då jag enbart gjorde sådant JAG ville och inte som barnen/maken/jobbet ville! Alldeles för få sådana dagar i mitt liv!

Formex var bra och inspirerande förutom att det inte gick att köpa en pinal ... nästan som att vara på en buffé och inte få äta lixom! Träffade gamla kollegor från Expressen och Aftonbladet! Så kul! Nästan så jag började längta tillbaka till mina kvällstidningsår!

Jag och Maggan träffades sen och åt koreanskt på Nam Kang! En gammal favorit och sen såg vi franska filmen "Potiche" på Sture! Tres bien! Tres elegant!

Idag har jag o Julian mest slöat, Winnbergarna kom förbi på middag och vi har myst här på kvällssidan!

Jag tog massa bilder ute på Formex men jag är för trött för att lägga in dom just nu!

Just nu är jag suger på den här pallen från Åhlens! Den är så fin - den måste bara bli min!!!