onsdag 2 maj 2012

Maj

Det är maj och det glädjer mig!

Sitter annars i en jäkligt stressig deadline och fullständigt sprutar ur mig sidor!
Nu har jag dock tagit mig en välförtjänt paus och bloggar lite!

Vi åkte till Åland i måndags - väldigt spontant och väldigt härligt!

Solen sken och studsmattan åkte upp på ett studs!

Ett som däremot inte gick på studs var att skotta tillbaka stranden till stranden ... den har nämligen förflyttats typ 2-3 meter upp på gräsmattan och det funkar ju inte! Så igår skottade jag och Kristian för glatta livet och suckade över sten, gren och sand! Otroligt vad naturen kan ställa till med! Begriper inte hur lilla Östersjön kan få till sådana jättevågor som det tydligen måste ha varit!

Well lite bilder!
Syns kanske inte så bra, men nere vid träden ligger det typ 20 cm strand ... som inte ska vara där!

Scones mötte mig när jag steg upp igår! Plus i kanten till maken :-)

Snutten!