onsdag 5 december 2012

Vilken dag!

Vissa dagar i mitt liv är väldigt mycket blodpudding, bilköer, finne på hakan och gnälliga barn.

Andra dagar är superlyxiga! Som gårdagen blev av någon underlig anledning.

Jag lämnade tidningen till tryck - Halleluja, sista numret i år och lurade med mig kollegan Karin inn till stan på hudvårdsmärket Kerstin Florians julförsäljning.

Väl där togs vi emot av supertrevlig personal och fick en guidad rundtur bland alla produkterna av en mycket trevlig äldre dam ... som senare visade sig vara just Kerstin Florian - fast det visste inte vi då :-) Vi fick en ansiktsanalys och vägledning till exakt rätt produkter för vår hudtyp. Gissa om vi shoppade loss? (50% på allt ...)


Well sedan hem, laga mat och mitt i matlagningen öppnar jag mejlen och där ligger ett mejl från Göta Lejon som berättar att just jag vunnit biljetter till föreställningen Jesus Christ Superstar på söndag! Så jäkla kul! Jag skrev en superdålig motivering - typ - "Det är meningslöst att jag skriver det här för jag vinner aldrig nåt, så om jag vinner så är ni i och för sig väldigt unika ..."

Så det blev en mycket positiv dag som ni förstår! Trots att det faktiskt stod blodpudding på menyn ;-)