onsdag 12 juni 2013

Träningen

Oj vad jag har tränat och kämpat senaste dagarna!

Det är otroligt vad kroppen mäktar med när man pressar den lite!

Jag känner mig annars som en fegis, jag är så otroligt rädd för att ta i för mycket!
Undrar vad jag tror ska hända - jag lär inte dö av att pressa mig själv lite mer!

Igår och idag är det träningsvärk utan dess like - men jag har Henrik Bramsveds ord klingande i bakhuvudet - 60 procent av svenska befolkningen sitter mer än 80 procent av dagen!
Jag är solklart en av dom! Och så la han till - det beteendet är lika farligt som att röka! Det du Inna!

Så jag måste träna och röra mer på mig - kroppen är inte gjord för att sitta framför en dator hela dagarna!


Morningsession uppe på en av topparna på Playitas. Däruppe gjorde vi Qigong! Och fotade varandra hoppandes :-)



Första dagens träningsprogram - 3,5 timmes träning blev det totalt!