söndag 18 augusti 2013

Midnattsloppet!

Idag är jag en öm kvinna!

Ben, huvud, rumpa är helt slut!

Igår sprang jag Midnattslopet (10 km) på 1.18 minuter! En helt okej tid - inte för att jag bryr mig särskilt mycket, men under 1.30 timme ville jag gärna komma!

Det var en annorlunda upplevelse att springa - nästan som man gick in i sig själv och letade efter den där kraften och motivationen som ändå finns därinne! Tror faktiskt inte jag upplevt det så bokstavligt sedan förlossningen med Julian!

10 km är det längsta lopp jag någonsin sprungit - Vårruset (5 km) och Mediaruset (3.7 km) har annars varit mina standardlopp!

Massor med musik, åskådare, ljusshower kantade banan - men seriöst vet jag inte om det hjälpte mig så mycket - jag var lixom inne i mig själv!

Well lite stolt är jag idag! Jag klarade det ju!!!

Här har jag precis landat inne i Egmonts tält efter mina 10 km



Hela gänget från Egmont som sprang!

Katarina har bloggat om loppet inne på Travel News bloggen!