tisdag 22 december 2009

Gåsen och jag tog julledigt


Idag vann jag en gås - jag brukar verkligen aldrig vinna nåt och så går jag och vinner en gås! Trevligt - den föreslår syrran att vi äter på nyårsdagen, kanske det säger jag då!

Sitter och väntar på sista PDFen att godkänna i min 52 sidiga jultidning. Har varit så många kockar och turer fram o tillbaka med den här tidningen så det ska bli väldigt skönt när den är klar!

Kristian beundrar mitt lugn - han tycker jag är så avstressad den här julen ... beror kanske på att vi ska åka en halvtimme med bil till Sörvåg och inte till Åland eller Färöarna som är lite längre resor!

Barnen har nu ledigt ända fram till 4 januari - skönt!

Paketen från Åland har kommit och ett till paket som jag väntat otåligt på med presenter åt olika.

Bilden är på korgossen David ... dom var till kyrkan och uppträdde!