onsdag 9 december 2009

Jobb jobb jobb


Intensiva dagar sedan vi kom hem igen!
Fast jag känner att den lilla trippen gav mig mer energi än vad den tog!
Jag har fullkomligt sprutat ut artiklar senaste dagarna - igår var jag i Sandavági hela dagen och gjorde reportage. Rolig och annorlunda arbetsdag.

I dag har jag förberett tipssidan till helgtidningen - den här veckan ska vi som jobbar på redaktionen önska oss några saker och så får dom vara tipsen. Jag har önskat mig en spikmatta, en köksvåg och ett fint armband. Det som jag önskar mig allramest orkar jag inte publicera - det är en Iphone!

Kristian och David är hostiga och har varit hemma idag! Hoppas dom är okej så dom kan gå på jobb och dagis imorgon! Om inte tar vi det därifrån ...

Nästan glömt - igår var jag till frissan - samma frisyr bara lite kortare och mörkare!