tisdag 15 december 2009

Julkort!


Just suttit och skrivit 10 personliga julkort till mina vänner, kollegor och släktingar! Det får bli 10 per kväll här framöver - mer pallar jag inte med!
Jag älskar nämligen julkort, det är bland dom roligaste sakerna med december - att det kommer hälsningar från när och fjärran!

Min adress är - apropå detta: Inna Törnroos, Kirkjusträti 15, FO-188 Tórshavn, Färöarna
P.s. det är skittråkigt när folk bara skriver god jul o gott nytt år ... nåt mer får ni faktiskt plita ner ... eller är jag för krävande nu???

Mobilköpandet fortskrider - som alltid när jag ska investera, så ska marknaden damsugas, tester läsas och billigaste och bästa sättet hittas! Just nu lutar det år HTC Tatto eller HTC Hero! För några dagar sedan var det Blackberry! Smart phone ska det vara iallafall!

Nu borde jag egentligen sitta och läsa en barnbok, eftersom jag ska göra en intervju med en barnboksförfattare imorgon ... men den är sådär äventyrsaktig med konstiga figurer och namn and I hate it!!!

Well läsas måste den hursomhelst!
Tjing