fredag 1 oktober 2010

Ett leende är kortaste vägen mellan två människor


Fredag - så oerhört skönt med fredag! Jag har faktiskt varit ledig idag - sista dagen som vi inte har dagis åt Julian på läääääänge hoppas jag!

Vi har haft det mysigt och åt lunch på Tacostället i Mörby och köpte oss en mössa och en tröja!

Igårkväll var Kristian ute med några gamla kollegor och innan dess var jag på ett mingel hos en PR firma som fyllde 10 och där min gamla chef Ulf Wallin var med i en paneldebatt. Idolen Carina Nunstedt var även med i samma debatt, så jag var lite sur när jag var tvungen att gå mitt i!
Kändes bra att vara ute och sippa på ett glas vitt! Inte ofta det händer och inte ofta att jag inser att det behövs faktiskt också så livet inte bara är - jobba, äta, sova, lämna, hämta etc etc etc.

Rubriken på det här inlägget är faktiskt hämtad ifrån det där minglet - Ebba Blitz stod och intervjuade en skådespelare om den svåra konsten att intervjua och hur viktigt leendet faktiskt är!

Ikväll är jag trött igen. Jag tycker jag blir alldeles för fort trött nu för tiden! Börjar jag bli gammal eller? Nio dagar till 39 ... pjuha!

Planerna för helgen är bio och bad!