fredag 22 oktober 2010

Tidningar i drivor

Jag har ett VÄLDIGT angenämt problem! Jag har FÖR många tidningar hemma!
Detta beror förstås på att jag var på Tidskriftsgalan i onsdags och där fick man plocka på sig obegränsat av tidningar - jag blir helt hysterisk av sådana erbjudanden och släpade hem MINST 40 olika tidskrifter (JA det var tungt)

Så nu har jag läsning för veckor framöver!

Galan var en fin och angenäm tillställning. Vagabond vann två av de fyra klasserna dom var nominerade i - Årets journalist och Årets Oneshot. Väldigt roligt!

Hittade lite bilder från röda mattan!


Barbro på Vagabond, jag och min chef Katarina


Sara, Fanny, Kajsa och Anna alla på Vagabond


Johan och Fredrik på Vagabond, Karin som är min kollega på Travel News och Sara som är min AD kollega på Vagabond


Vinnarna, Per som blev Årets journalist och Sara och Tobias som prisades för onshottet Afrika!