torsdag 7 oktober 2010

Its a rainy day...


...men det är även en bra dag - för idag har Julian varit sin första dag på dagis SJÄLV och det gick kanonbra! Han har haft jätteroligt från halvnio till ett då jag hämtade honom!

Känns fantastiskt bra att lilla Julian har fått ett bra dagis!

Eftersom detta har gått så bra har jag faktiskt hunnit vara inne o jobba några timmar idag! Konstaterat att mina pressackrediteringar till mässorna i helgen hade anlänt - ska bli roligt att gå på Hem&Villa och Underbarabarn!

På lördag fyller jag år! Önskar att man kunde se lika mycket framemot sin födelsedag nu som man gjorde när man var barn. David har pratat om sin födelsedag nu i flera månader och det är fortfarande en bra bit tills dess! Sista han sa innan han somnade ikväll var faktiskt "Mamma - jag vill ha en Batman-tårta på min födelsedag".

Jag tänker ta med mig familjen och gå ut och käka på Jensens böfhus! Inte för att det är världsgodast (även om det är väldigt gott) utan för att det är barnvänligt och jag vill verkligen ha barnen med mig denna dag!

39 år - ett år till 40 ... tja undrar om jag ska få nån kris om ett år!!! Tror inte det - fast man vet aldrig!