torsdag 14 oktober 2010

Snörvliga veckan

Oj den här veckan går verkligen overkligt fort - kanske eftersom jag sover bort den! Jag är sjuk och har varit hemma två dagar och idag gjorde jag ett försök att jobba lite men orkade bara till lunch! Hoppas på bättre skick i morgon!

Barnen är tack o lov friska! Julian har visserligen smittat mig med den här åkomman, men han har varit på dagis from tisdags!

När livet är så här tycker jag att det inte kan finnas nån som har det mer jobbigt än jag ... fast så lyssnar man omkring sig och JO - livet är en kamp för dom flesta! Särskilt på hösten när mörkret sänker sig!

Nu är alla upprörda över att man börjar julskyltning redan i oktober - jag tycker FRAM MED MER LJUS og GLITTER! Är det nångång vi behöver julen så är det nu!
Apropå det - kolla in "bling-bling"-klockan jag fick av maken i födelsedagspresent! Han hade köpt den vita till mig!

Nu lite kaffe, mys med killarna och sen sooooova!!!

Ps. Ni som bor på Färöarna - köp Sosialurin i helgen - jag har skrivit två riktigt skapliga uppslag den här gången faktiskt - ett om Google och ett om mässorna förra helgen!


Jetset klockor från Ur&Penn