lördag 26 mars 2011

Party, packning och prylar


Jag är en dålig människa just nu! Jag sitter o skriver blogginlägg under "Earth Hour" ... jag struntar faktiskt i den där timman! Kan ta den lite senare ikväll och gå o lägga mig en timme tidigare!

Jag är lite mör idag! Var på Egmont Awards igår, en tillställning där priser delas ut och vi ska peppas att bli BÄTTRE, STÖRRE och allt det där ni vet ...

Riktigt lyckat vart det faktiskt! Sissela Kyla var konfrancier och Patrik Isaksson sjöng - mina mobilbilder är VÄRDELÖSA så ni får fantisera hur det såg ut!

Idag har pojkarna varit hos Mia medan jag har packat - 10 kartonger hittills! Kristian drog iväg på 40+40 års kalas hos några gamla vänner och jag håller ställningarna härhemma!

Utanför köksfönstret spirar det! Undrar om jag ändå inte kommer sakna markkontakten vi har nu när vi flyttar ...