söndag 3 april 2011

En söndag i april

Just planterat mig i soffan för att glo på långfilm!

Har varit över till Åland i helgen för att vara fadder åt Jonna och Tomas lilla son Alve och sedan rutschat tillbaka för att hinna packa lite idag!

På lördag går flyttlasset och dom obligatoriska 100 lådorna ska fyllas!

Hittills är vi uppe i knappt 20! Känner mig inte lika stressad över den här flytten som dom tidigare Atlant-flyttarna! Här bär vi över grejorna själva och jag räknar med att vi har någorlunda koll på leget!

Veckan som kommer är full av Månstråle-jobb! Vi ligger back där eftersom mars varit så intensiv jobbmånad! Så nu ska jag vara dagisfröken i hela två dagar denna vecka!


Den undersköne Alve! Numera döpt också!


När jag packade böcker idag hittade jag detta "porträtt" av mig själv som Aftonbladets mångåriga tecknare hade gjort av alla anställda ... jag tycker jag ser hemsk ut, liknar lite på Bingo Rimer!