tisdag 26 april 2011

O det varde vardag

Skulle önska att jag hade en drös med fina bilder att ladda upp från varmaste påsken i mannaminne (eller iallafall i mitt minne) - men jag har inte det!
Kameran har precis packats upp och trots att vi faktiskt tog oss över till Åland i påsk så har jag inte tagit en endaste bild!

Avslutningen på påsken blev faktiskt helt fantastisk. Vädret var SÅ bra och stugan visade sig från finaste sidan! Vi eldade ris, gamla plankor och rensade tomten!

Mitt i kalabaliken med halsfluss, näsblod och kräkningar bestämde sig Kristian för att återigen ta tag i Julians potträning - och hör och häpna - igår satte sig lillen på toan och kissade! Vi är jublande glada och håller tummarna!

Imorgon är en spännande dag då bossen för området vi bor i kommer och synar lägenheten! Jag hoppas på följande:
- Nytt kök
- Ommålade väggar
- Nytt vardagsrumsgolv
- Ny kyl
- Plus lite annat smått o gott!

Får se om jag får nåt igenom!