måndag 11 april 2011

Flytten

Ja pjuha vad mör jag känner mig efter den här helgen!

Flytten i lördags gick finfint! Vi fick FANTASTISK hjälp av Sofia som tog hand om barnen, Mattias, Fredrik, Lasse, Oddvör, svärfar Ingmar och svärmor Eva som hjälpte till att bära och packa det sista!

Maggan dök oväntat upp med kaffe och kaka! Väldigt uppskattat!

Så mitt i allt flyttrejs kände jag mig så tacksam över att ha så fina vänner och släkt!

Familjen som vi byter lägenhet med var inte så muntra - dom har skilt sig och mår inte så bra! Det påverkade självklart!

Städningen lämnade verkligen övrigt att önska ... fyy!!! Idag har vi faktiskt anlitat en städerska som ska skura riktigt rent i nya lyan!

Det känns konstigt att ha så gott om plats som vi har nu - känns som vi har två rum som vi inte riktigt vet vad vi ska göra av med ... lyxigt va?

Inte tagit några bilder än - förutom denna härliga på David och Julian som slängde sig i Jazuccin så fort dom fick chansen!