måndag 5 december 2011

Juligt

Intensiv och rolig helg har detta varit!

Började redan i fredags då jag jobbade hela dagen på Julians dagis - han går på ett föräldrakooperativ så vi jobbar där då och då!
Tack och lov är det inte så ofta hela dagar man jobbar för jag blir helt slut av att vara dagisfröken. Mest är det Julian som tröttar ut mig, han klänger, gnäller och vill hem mest hela tiden, och förstår inte riktigt att jag inte KAN gå hem med honom!

I lördags var vi på Skansen på julmarknad och sen på färisk julfest efter det! Jättetrevligt och mysigt med alla människor, god mat, musik och traditioner!
Innan julfesten skulle D & J absolut hälsa på Skansens apor, så vi for till akvariet och kikade lite! Julian som har gjort det till sin grej att "våga" det som inte storebrorsan vågar, klappade en kungsboa ... "Jättekallt" var hans kommentar efter det!

Igår jobbade jag lite medan barnen var på Tekniska Museet med sina kusiner.

Lite småkassa bilder här:

David som julnisse!

Boan som enligt Julian frös ...