tisdag 20 december 2011

Yasuragi

Igår var hela Travel News redaktionen på Yasuragi.

Har varit där två gånger tidigare, men det här var helt klart den gången jag njöt mest av omgivningarna och faciliteterna.

Underbart att ligga under bar himmel och se snöflingorna dala och kroppen är nedsänkt i 38 graders vatten.

På kvällen var det dax för julmiddag i Teppanyaki restaurangen. Sååå gott, sushi och sashimi till förrätt och sen teppanyakistekt mat till huvudrätt (vet ni forresten att en teppanyakihäll kostar runt 250.000 kr??)

Idag känner jag mig lite mör, huden tog lite stryk av alla temperaturväxlingar, men jag känner mig renare än någonsin!

Linus, Karin och Katarina lyssnar andäktigt på teppanyakikocken!

Anna och jag!

Visst är vi söta när vi alla har på oss vår Yukata?

Eld och lågor på teppanyakihällen - men gott vart det!