torsdag 22 december 2011

Tidningsåret


Bloggen SID har låtit diverse personer ge sina åsikter om tidningsåret! Intressant läsning tycker jag och börjar genast fundera över vad jag själv tycker:

Årets bästa tidning?
Yourlife - sörjer fortfarande att den är nerlagd! Vi läser är också riktigt bra!

Årets starkaste omslag?
Hmm vet ej men tycker att den här killen hade ett bra förslag - se bild ovan!

Årets roligaste läsning?
Hanna Hellqvist - ALLTID!

Årets finaste formgivning?
Får mina kollegor Sara Bregoli och Anna Zavala stå för - tycker dom gör Vagabond väldig, väldigt bra! Sen tycker jag att Pätur på Sosialurin stort sett alltid lyckas göra mina reportage bättre än jag hade föreställt mig när jag sitter och knåpar ihop texten. Det är väldigt tacksamt!

Årets största besvikelse?
Att Yourlife lades ner!

Vilken kändis sammanfattar tidningsåret 2011?
Blossom - alla tidningar som startat med personliga namn har gått i graven - det är väl kanske Blondinbella som är kvar!

Vad ser du mest fram emot 2012?
Att utveckla min egen tidning Travel News och våran sajt!