torsdag 23 februari 2012

En prinsessa och ett öra

Så här glad kan man se ut även fast örat gör ont!

Idag har Karolinska Sjukhuset fått ta emot en prinsessa och ett öra - mitt öra!

Efter två hemska nätter fick jag nog och traskade iväg till doktorn igen i morse - han såg blek ut och konstaterade att det var dax för akuten på KS!

Väl där möttes jag av massa fotografer och journalister (dom ville dock inte ta bild på mig ... hmm konstigt) och INGA parkeringsplatser! Till slut lyckades jag dock och fick komma in till tre doktorer som konstaterade att jag förmodligen har två inflammationer i samma öra - fast på olika ställen i örat! Dom sög rent örat (såååå skönt) och nu går jag med en jättevaddtuss i örat som ska blötas var 4e timme för att få svullnaden att gå ner!

Jamenherrejösses vad jag är trött på att vara sjuk!

Nu får det räcka tycker jag!

Annars är det kul med en liten prinsessa, blir sugen själv ... hehe!