måndag 6 februari 2012

Sjukt

Jamen jisses va jobbiga senaste dagarna har varit!

Jag blev sjuk, rejält sjuk - kommer inte ihåg när jag haft så hög feber förut som natten mellan lördag och söndag! Tvingade Kristian att ringa Sjukvårdsupplysningen i Sverige och fråga vad tusan man gör, jag höll på att koka bort!

Så i söndags var det marsch till doktorn - eller rättare sagt jag kröp iväg eftersom jag knappt kom upp ur sängen!

Där fick jag antibiotika, hostmedicin och nån till medicin mot halsen. Så idag har jag mått lite bättre, men kroppen är rejält sliten av all feber jag haft senaste dagarna.

Och som om inte mina krämpor vore nog så har Julian haft feber idag, vi vet inte varför men misstänker att det är nåt med magen! Ikväll var han piggare och åt en del, men han har fortfarande feber! Hoppas den har släppt tills i morgon!

David har massa sår på sina ben, som vi penslar om hela tiden så vi slipper proppa honom full med antibiotika som förra gången vi var i Thailand och han fick sår på benet!

Kristian förkylning har släppt … så det är alltid nåt va?

Well självklart är sånt härnt jättejättejobbigt när man har paradisstränder, 35 grader och skinande sol utanför fönstret, men det är verkligen bara att gilla läget och hoppas att morgondagen blir lite mer frisk än denna var!

Det lilla jag sett av Ao Nang hittills har varit jättetrevligt. Det är avslappnat och lite laidback stämning här!

Hotellet vi bor på är okej, men inte så mycket mer än okej! Vårt rum är jättestort så det är bra, men det är verkligen inget extra med det här stället. Kanske blev hoppet från lyxhotell till trestjärningt lite för stort för oss ;-)