tisdag 19 juni 2012

Ikväll tänker jag på ...

... min pappa som fyller 83 år idag! Pratade just med honom och han lät så pigg och glad! DET gör mig glad!

... att alla som bloggar på de stora tidningarna (Amelia, Mama, Damernas ... ) verkar vara kompisar - är inte det lite konstigt?

... att jag ogillar uttrycket "alla har nog med sitt" otroligt mycket. Jag vill inte leva i en värld där alla bara går runt och pysslar om sig själva och sitt och inte bryr sig en skit om alla andra!

... att jag inte hittar en gammal kompis på nätet - oavsett om jag söker på hans förnamn, mellannamn eller efternamn - blir lite orolig.

... att jag skrivit mitt sista jobb för Sosialurin före semestern och det känns väldigt SKÖNT! (Jag är trött)

... att Zlatan borde fundera över sin frisyr - det är ändå med den där tofsen som de flesta ser honom!

PLUS

Det är väldigt snart semester och det är BRA!