måndag 8 oktober 2012

Måndag

Har lite ont i magen och är lite sliten! Fast det är inte helgens fel utan jag tror jag fått nån elak bassilusk i mig!

Helgen var nice, fest med dagisföräldrarna på japanska restaurangen Pong! Underbar mat och karaoke! Oj vad kul det är att sjunga karaoke! I like!

Innan festen var jag på Rum för barn med kidsen och sen såg vi Sammys äventyr 2!
Sofia och Hugo var med så det var mysigt!

Mitt största huvudbry just nu är min blivande arbetsstation hemma som jag inte får att fungera! Har köpt en skärm för 5000 kr och en sladd för 1000 kr och jag får det inte att funka! Inte så jättekul faktiskt! Idag ska det tunga artilleriet kallas in för rådgivning!

Julian var med mig på jobb i fredags! Oj så nöjd hann var att få sitta vid datorn!

David myser på Rum för barn i Kulturhuset!

Festen på Pong!