söndag 14 oktober 2012

Så stolt

Helgen började verkligen med en rysare! Minuterna då Färöarna ledde över Sverige i fotboll var helt hyseriskt spännande! Jag och Kristian satt i bilen och tittade på varandra - händer detta verkligen?

Sen gjorde ju Sverige mål, och sen ett till och så var ordningen återställd lixom ... suck!

Vi har varit på Åland fast knappt någonting på stugan. Lördagen gick åt till Kanonloppet, ett lopp som Kristian sprungit typ 25 gånger och sen var vi hemma hos hans föräldrar och bror!

Idag åkte vi tidigt hem och jag har hunnit vara på mitt favvo yogapass på Balance! Julian följde med mig och var i barnpassningen där! Han är modig den lille som följer med utan att känna en endaste kotte där!

Lite bilder

0-0 första halvleken, sen blev det spännande ett tag!

1,49 tog det Krille att springa de 20 leriga kilometrarna! Bra jobbat!

Malva och killarna lekte bra hela dagen!

På vägen hem med färjan läste jag om min gamla folkhögskolekompis Mita som bloggar om sin sjukdom och sitt liv här!