söndag 10 mars 2013

Galen helg!

Vilken intensiv och rolig helg vi har haft!

Melodifestivalen för hela slanten igår. Vi och Kristians brors familj var på genrepet av Mello på dan i Friends Arena och på kvällen satt vi alla bänkade igen och slog vad om vem som skulle vinna (gissa vem som gissade rätt???) Jag måste dock ärligt erkänna att Robin var inte min favorit utan jag gissade på honom eftersom jag tycker hans låt har växt massor från första lyssningen till den igår och därför trodde jag att han skulle ta hem hela rasket - vilket han gjorde!

Idag har vi haft barnkalas - Julian bjöd in 6 dagiskompisar och det har varit skattjakt, fäktning och massa annat bus här! Roligt och lyckat känns det som! Fast man blir trött av kalas - så jag är rätt mör ikväll!

Här har ni lite bilder från helgens begivenheter!