söndag 24 mars 2013

Lite av förra veckan

Åter en intensiv vecka med TUR-mässa och mycket trevligheter därtill!

Några bilder som ramlat in eller tagits av mig sedan sist:


Elsa blev konfirmerad förra söndagen! Fina Elsa och fina systern Petsy! Mina brorsdöttrar!


Familjen fick ett tillskott i form av Bergur och Svannas son. En väldigt gullig liten klimp som jag ser massor framemot att få klämma!


Allt om Rymden i Pressbyrån. Wow kul och spännande att se hur det går med försäljningen.


Vår monter på TUR - min arbetsplats i två dagar denna vecka!


Vi bodde på Hotel Avalon i Göteborg och jag och Katarina fick sviten. Otroligt lyxigt med öppen spis, gym och två toaletter. På bilder ser ni en uppklädd Karin.


Igår var Winnbergarna på besök och vi inledde dagen med skridskoåkning på Brunnsviken!