söndag 15 september 2013

Grönan

Barcelona ... Gröna Luuuund!

Låter som jag lever värsta glassarlivet här på bloggen senaste tiden ... men ack så är det inte!

Jag har varit så jäkla sjuk också! Fick hög feber när vi var på väg från Åland förra söndagen! Låg sedan sjuk hela måndagen o tisdagen för att sen vara så otroligt efter på jobbet att jag har stressat sjukt mycket resten av veckan!

Vad gör man då för att toppa det?

Jo man tar kidsen SJÄLV med till Gröna Lund. I september är det väl lugnt där (trodde jag) ... men NEJ det var typ överfullt - köer på 25-45 minuter överallt! Herrejisses!

Idag är jag därför rätt så slak! Tycker att det där regnet som alla pratar om kan börja strila snart!


Pettson o Findus hus på Grönan är en liten gömd juvel! Väldigt trevligt!


Hugo och David i elefantkarusellen!