torsdag 26 september 2013

Från rotfyllning till Bindefeldt-fest

Den här veckan har verkligen varit över-jävligt-jobbig!

Jag har varit superstressad av jobbet samtidigt som jag fått världens tandvärk!

Så jag har åkt i skytteltrafik till tandläkaren - hämtat barn - jobbat massor - gått på värktabletter och sovit dåligt på grund av värken!

Imorse gjorde tandläkaren en akut rotfyllning! Inte kul, men jag är bara glad att den där värkande nerven är borta!

Sen dess har jag jobbat hårt och nu om nån timme ska jag piffa till mig och gå på invigningsfest av nya Friends Hotel här i Arenastaden!

Med glamour ska ont fördrivas helt enkelt!

En rolig grej som hänt den här veckan är att killarnas skolfoton tagits!

Julian blev supergullig men Davids bilder blev jättedåliga tyvärr!


Davids klass


Julians klass


Skolpojken Julle!